VeganMisjonens julekalender 2011

24 dager - 24 oppskrifter. 
I år blir det for første gang julekalender her på bloggen!

Hver dag helt fram til julaften kan du glede deg til en ny oppskrift, og julekalenderen er proppfull av godsaker:
- julesnop og julekaker
- juletapas
- juledesserter
- spiselige julegaver
- massevis av deilig tilbehør
- spennende forslag til hva du kan kose deg med på selve julekvelden


Det blir også presentert en ny julesang hver dag. Alt for å få deg i skikkelig nom nom julestemning :D


Følg med på VeganMisjonen i desember og bli inspirert til en kjøttfri jul!



~ ~ Julehilsen fra Jane ~~





~~ ~~~~ ~ ~ Jul på VeganMisjonen ~ ~ ~~~~ ~~

Få de siste oppdateringene fra bloggen på facebook eller instagram @veganmisjonen.

21 kommentarer :

  1. Dette MÅ bli bra! Gleder meg stort :D

    SvarSlett
  2. Åhhh, så gøy! Jeg gleder meg stort til å følge med hver dag på dine spennede, gode og inspirerende oppskrifter :-)

    SvarSlett
  3. Så moro! Og så søte julepandaer! :D

    SvarSlett
  4. Å, så gøy! Gleder meg til 1. desember nå!!

    SvarSlett
  5. Hurra, for en herlig ting! Dette gleder jeg meg til altså, jeg føler virkelig at du treffer et behov her!

    SvarSlett
  6. Gleder meg veldig til dette :-).. Har ikke blitt helt enig med meg selv om hva jeg skal lage på julaften ennå.

    SvarSlett
  7. Så gøy! Jeg gleder meg masse :D

    SvarSlett
  8. Gleder meg masse jeg goså! Har mye godt på lur :)

    SvarSlett
  9. Hurra! Dette blir spennende!

    SvarSlett
  10. Jeg er fersk vegetarianer, og trenger derfor tips til hva jeg skal spise på julaften! Tror min mormor kommer til å få den sorgen når jeg ikke skal spise medisterkakene hennes mer kjenner jeg henne rett, men sånn får det bare bli :P Nå er jo veganmisjonens matkaker mye mer omnom enn animalske da.
    Gleder meg skikkelig nå til denne julekalenderen! :D

    SvarSlett
  11. Victoria: Du skal ikke se bort ifra at det kommer en oppskrift på et alternativ til medisterkaker, som jeg er sikker på at mormor også vil like. Hint hint ;)

    SvarSlett
  12. Hurra! Da er julekalenderen i boks:)

    SvarSlett
  13. Dette må bli den beste internetkalenderen! Eg gleder meg.

    SvarSlett
  14. Spennende! gleder meg til disse! :D

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar :D Ha en fin dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...